اخبار و مقالات

بادکش گرم چیست

بادکش گرم چیست؟ بادکش درمانی یکی از روش های طب مکمل است که در کشور ما رواج فراوانی دارد. بسیاری از افراد علاقه مند این نوع درمان هستند. طبق نشریه ای که در زمینه طب مکمل منتشر شد، بادکش درمانی را روشی فراتر از یک درمان موقت و سطحی معرفی کرده اند. فواید بادکش گرم چیست ؟ خواص بادکش گرم کمر به حدی است که در درمان بیماری هایی چون زونا، آکنه، سرفه و تنگی نفس، فلج صورت، دیسک کمر و هر نوع بیماری تخریبی ستون فقرات گردن موثر است. علاوه بر بادکش می توانید از ماساژهای متفاوتی چون ماساژ سوئدی، ماساژ درمانی و ماساژ اسپا برای موارد درمانی استفاده کنید. بادکش درمانی یک نوع درمان شفابخش باستانی است که برای تسکین درد از آن استفاده می شود.
طریقه انجام آن بدین صورت است که دستگاه های مکنده ، وکیوم و غیره از ابزار اولیه و ضروری هستند. این دستگاه ها تعدادی محفظه لیوان مانند دارند که بر روی سطح پوست قرار می گیرند و شروع به مکیدن می کنند و با تجمع خون در یک ناحیه باعث گرم شدن ناحیه مدنظر می شود. هزینه بادکش گرم در مرکز تخصصی مریم حمزه ای کاملا مقرون به صرفه است. برای انجام این نوع بادکش به بدن گرمای مصنوعی داده می شود و لیوان ها به مدت 5 تا 10 دقیقه روی پوست قرار می گیرند و سپس برداشته می شوند. این روش در شرایط مختلف می تواند راهکار مناسبی باشد ولی بیشتر برای تسکین و بهبود دردهای عضلانی به کار می رود.

هزینه بادکش گرم درمانی

هزینه بادکش گرم درمانی نسبت به خواص سلامتی بخش آن اصلا قابل مقایسه نیست. روش های سنتی در سالهای اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. مردم تمایل دارند تا بیماری های خود را با استفاده از روش های سنتی و طب مکملی چون بادکش گرم درمان کنند. برای انجام بادکش بهتر است به هر فردی اعتماد نکنید و توجه داشته باشید که درمانگر دوره های تخصصی در این زمینه را گذرانده باشد. اگر انجام بادکش درمانی را به افراد غیر متخصص بسپارید ، امکان دارد نتوانید از خواص بادکش گرم کمر بهره ببرید و یا حتی سلامت خود را نیز به خطر اندازید. به همین دلیل توصیه می شود مرکز معتبری را انتخاب کنید که مجوز انجام بادکش را دارد.
فواید بادکش برای دیسک کمر یکی از دلایل اصلی مراجعین برای انجام این کار است. بادکش گرم به منظور درمان بیماری های متفاوتی انجام می شود و هزینه بادکش گرم نیز بستگی به ناحیه مورد نظر دارد. زیرا بادکش درمانی برای نقاط مختلف بدن انجام می شود. هر سالن درمانی با توجه به مهارت کادر خود و تجهیزاتی که استفاده می کند، قیمت های متفاوتی دارد. برای مطلع شدن از هزینه بادکش یا روش درمانی دیگری چون ماساژ بارداری، ماساژ هات استون، ماساژ سنگ داغ و ماساژ سوئدی بهتر است به سایت یا صفحه مجازی مرکز مورد نظر خود مراجعه کنید. لوازم مورد استفاده در بادکش باید کاملا تمیز باشند. پس هنگام انتخاب سالن درمانی و زیبایی حتما پاکیزگی و تمیزی وسایلی که استفاده میکنند را در نظر داشته باشید.

فواید بادکش گرم چیست

فواید بادکش گرم چیست ؟ بادکش گرم یا درمانی یکی از روشهای کاربردی شناخته شده است که به راحتی می توان سموم بدن را از طریق این روش دفع کرد. اما باید توجه داشته باشید که این روش به ظاهر ساده، در صورتی که توسط فرد ماهری انجام نشود منجر به بروز عوارض می شود. اگر ابزار مکنده بیش از حد معمول بر روی یکی از سرخرگ ها یا سیاهرگ ها قرار بگیرد، منجر به لخته شدن خون می شود. بهتر است به منظور حفظ سلامتی، برای انجام بادکش درمانی و میکرو بلیدینگ ابرو به مراکز معتبر مراجعه کنید. جهت اطلاع از هزینه بادکش درمانی و سایر خدمات با شماره تلفن های این مرکز تماس بگیرید.
از فواید بادکش گرم می توانیم به سم زدایی بدن، کاهش التهاباتی نظیر اگزما و زونا، پیشگیری از بیماری و تقویت بدن، بهبود جریان خون، بهبود عملکرد کلیه ها،کاهش استرس، بهبود جریان خون، حفظ سلامت قلب و عروق، پیشگیری از دیابت، تسکین درد، حفظ شادابی و آرامش، بهبود متابولیسم بدن، کاهش سردرد و ماساژ بافت عمیق اشاره کنیم. بادکش گرم چیست؟ بادکش روش مناسبی برای درمان بیماری های ذکر شده است. افرادی که حساسیت پوستی دارند باید حتما با پزشک متخصص مشورت کنند. فواید بادکش برای دیسک کمر قابل توجه است ولی باز هم باید با دستور پزشک باشد. برای مثال افرادی که بیرون زدگی دیسک کمر دارند، به هیچ عنوان نباید بادکش انجام دهند. افراد کم خون، پس از انجام بادکش دچار تهوع و سرگیجه می شوند.

فواید بادکش

3.6/5 - (12 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *