خط چشم دائم و کانتور صورت

بسیاری از بانوان قبل از انجام خدمات زیبایی نیاز به مشاوره دارند و مفتخریم که اعلام کنیم برای راحت تر بودن مشتریان عزیز، مشاوره تخصصی در مراکز زیبایی دائم مریم حمزه ای به دو صورت حضوری و انلاین انجام میشود.

میکروکانتور انجام شده در مراکز ما بدون تغییر رنگ میباشد.زیرا 15 متخصصی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند از رنگ های آمریکایی، بریزیلی و اروپایی استفاده میکنند که مورد تایید FBAهستند. به طور معمول زمان انجام میکروکانتور یک ساعت میباشد و توسط تجهیزات به روز اروپا انجام میشود. همچنین قبل از شروع کار، از بیحسی موضعی استفاده میشود و این خدمات نیاز به دو نوبت ترمیم دارد. میکروکانتور انجام شده توسط تیم حرفه ای مریم حمزه ای، بیش از 10 سال ماندگاری دارد.

مشاوره رایگان

تیم تخصصی و حرفه ای مریم حمزه ای اعتقاد بر انجام اصولی خدمات آرایش دائم دارد و یکی از فرآیندهای مهم در این زمینه دریافت مشاوره تخصصی میباشد. مشتریان عزیز باید از خدماتی که میخواهند دریافت کنند، اطلاعات دقیقی داشته باشند. تیم حرفه ای مشاوران ما در این زمینه به عزیزان کمک میکند و شما میتوانید پس از ارسال عکس به مشاوران ما، از خدماتی که میتوانیم به شما ارائه دهیم، مطلع شوید تا در نهایت با توجه به شرایطتان بهترین و مناسبترین تکنیک را انتخاب کنید. مشاوره در مراکز تخصصی ما به صورت حضوری و انلاین انجام میشود. برای مشاوره حضوری میتوانید به نزدیک ترین شعبه مراجعه کنید یا به صورت آنلاین مشاوره کامل را از مشاوران خبره مجموعه تخصصی مریم حمزه ای دریافت کنید.باشد.

فیچرهای میکرو کانتور چشم در مرکز زیبایی مریم حمزه ای

ماندگاری تعداد ترمیم تعداد متخصص در مجموعه زمان استاندارد انجام کار
بیش از 10 سال و بدون تغییر رنگ
2 نوبت
15 نفر
1 ساعت
مشاوره تخصصی بی حسی موضعی مواد اولیه تجهیزات
دارد
دارد
رنگ های آمریکایی، برزیلی و اروپایی دارای تاییدیه FBA
اروپا

فیچرهای میکرو ابرو در مرکز زیبایی مریم حمزه ای

انواع مدل های خط چشم دائم

بن مژه دائم

بن مژه دائم در واقع یک خط بسیار باریک پشت مژه است که منجربه افزایش زیبایی چشم شده و باعث درشت تر دیده شدن چشم میشود.

خط چشم دائم

خط چشم دائم منجربه افزایش زیبایی چشم میشود و با انجام تکنیک خط چشم دائم برای همیشه خط چشمی خوش فرم و خوش حالت خواهید داشت.

شیدینگ سایه چشم دائم

شیدینگ سایه چشم دائم یک روش جدید و پرطرفدار برای داشتن سایه ای دائمی است که قابلیت ماندگاری بالایی دارد و برای تمامی بانوان قابل اجرا است.

آموزش خصوصی و گروهی کل صورت

برای یادگیری خدمات آرایش دائم صورت، میتوانید در کلاس های آموزش خصوصی و گروهی آکادمی مریم حمزه ای شرکت کنید و حرفه ای شروع به کار کنید.

سوابق درخشان ما

کارآفرینی
0
+
هنرجو
0
+
نمونه کار
0
+
تجربه تخصصی
0
سال
شعبه تخصصی
0
+

گالری ویدیو مرکز زیبایی مریم حمزه‌ای

نزدیکترین شعبه و مرکز تخصصی زیبایی دائمی به خودت رو انتخاب کن

افتتاح شعبه دبی مرکز تخصصی زیبایی دائمی مریم حمزه ای به زودی

به زودی شعبه ای جدید از مجموعه شعبات مرکز تخصصی آرایش دائم و نیمه دائم سرکار خانم مریم حمزه ای در دبی افتتاح می شود و زیباجویانی که در این شهر و یا خارج از کشور ساکنند، می توانند از خدمات جامع و تخصصی این مرکز بهره مند شوند.

تخفیف ویژه
تخفیف ویژه
فرصت استثنایی

ویژه بانوان (شعب تهران، کرج، مشهد)

برای رزرو فرم زیر را پر کنید.

پس از تکمیل فرم مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت و جهت تعیین نوبت شما را راهنمایی خواهند کرد.

نمونه کار

نظر مشتریان

نظر مشتریان مرکز زیبایی دائمی مریم حمزه‌ای

افرادی که به فکر انجام میکروبلدینگ یا دیگر خدمات آرایش دائم هستند، مشکلاتی چون عدم تقارن، قرمز شدن رنگ ابرو، زخم، درد و خونریزی حین انجام خدمات، ضخیم شدن بیش از حد خط‌ها یا ابرو، ریزش ابرو، فرم نهایی و مواردی از این قبیل، جزو دغدغه‌های‌شان می‌باشد.

افرادی که به دنبال زیبایی دائمی و خدمات آرایش دائم هستند با اینگونه دغدغه‌ها و ترس‌ها مواجه می‌شوند، به همین دلیل برای کسب اطمینان بیشتر، زیباجویان و مشتریان عزیز می‌توانند در مرکز تخصصی مریم حمزه ای از خدمات مشاوره رایگان استفاده کنند و با مراجعه حضوری به سالن، از نزدیک شاهد انجام خدمات افراد دیگر باشند و با خیالی آسوده و مطمئن مرکز تخصصی مریم حمزه ای را انتخاب کنند.

گالری تصاویر

مرکز زیبایی تخصصی دائمی مریم حمزه ای
خدمات رژلب دائم مریم حمزه ای

مراقبت های قبل از خط چشم دائم

  • از چند ساعت قبل سعی کنید از خوراکی های کافئین دار مثل چای یا قهوه استفاده نکنید.
  • قبل از انجام کار الیه برداری و میکرودرم پوست را انجام ندهید.
  • قبل ازانجام کارسعی کنید در معرض تابش اشعه uv( اشعه ماورا بنفش ) قرار نگیرید. ( اشعه uv بـرای برنـزه کردن پوست استفاده می شود )
  • از استفاده داروها و کرم هایی که ممکن است باعث تحریک پوست شوند خودداری کنید.
  • در صورت بروز تبخال به مدت 5 روز قبل از تاتوی لب قرص ضد تبخـال ( هـر 8 سـاعت یـک عـدد ) اسـتفاده نمایید.
  • در صورتی که سابقه حساسیت دارید قبل از جلسه از قرص ستیریزین (Cetirizine )اسـتفاده نماییـد. ( این قرص ضد حساسیت می باشد )
  • ۲روز قبل از انجام کار روزی ۲ تا ۳ بار لب رو با وازلین ماساژ داده که کامل لب نرم شده و هیچ پوسته ویا خشکی روی لب نباشد .
  • خوردن اب کافی حداقل ۱لیوان در روز قبل از اجرا را فراموش نکنید.
رضایت مشتری خدمات رژلب دائم

مراقبت های بعد از خط چشم دائم

  • هیچ چیز تا زمان بهبودی روی قسمتی که کار بر روی آن انجام شده (به جز بـرای تمـیز کـردن) بـه چشـمتان نخورد.
  • بعد از تاتو، پوست شما شروع به تشکیل یک پوسته محافظ میکند. ممکن اسـت از ترشـحات لنفـاوی مـایع یـا ترشحاتی روی پوست مشاهده کنید. این مایعات باید با گاز استریل تمیز شوند. زیرا میتواننـد پوسـت را پوسـته پوسته کرده و از نفس کشیدن و ترمیم آن جلوگیری کنند.
  • بعد از یک روز، هر روز محل اناجم کار را با آب ولرم و صابون غیر الکلی تمیز نمائید.
  • صبح ها، اگر چشمهایتان به هم چسبیدهاند، از گوش پاک کن مرطوب استفاده کنید و بـه آرامی پلکهایتـان را از هم جدا شوید.
  • محصولات مراقبت بعد از تاتو خط چشم را روی مناطق تمیز و خشک اعمال کنید؛ محصـول را روی دلمه‌هـایی که ایجاد شده‌اند قرار دهید. باید روزانه ۲ تا ۴ ً بار از این محصول استفاده کنید تا کامل خوب شود.
  • اگر دلمه های شما سفت شوند، میتوانند به صورت تکه‌های بزرگ ریخته و جوهر را با خود ببرند. دلمه‌های نرم که خود به خود پوسته پوسته میشوند، کلید موفقیت در احتباس جوهر هستند. سـعی کنیـد در رونـد پوسـته پوسته شدن پوست عجله نکنید.
  • وقتی تمام دلمه‌ها از بین رفتند، میتوانید از پماد استفاده کنید. این کار میتواند ۴ تا ۱۰ روز طول بکشــد، امـا گاهی اوقات به ۱۴ روز هم میرسد.
  • تا ۱۴ روز از قطرههای چشم نمکی یا ریمل مژه و ابرو استفاده نکنید. همچـنین از ریملهـای قـدیمی اسـتفاده نکنید. محصولات آرایش چشم قدیمی میتوانند زخمها را آلوده کنند.
  • به مدت ۲۴ ساعت از لنزهای تماسی استفاده نکنید.
  • تا سه روز بعد از انجام تاتو از شستن چشم ها خودداری کنید.
  • به مدت ۲۴ ساعت کمپرس یخ بر روی پلک ها بگذارید.برای این کـار بهـتر اسـت یخ را داخـل یـک پلاسـتیک
    فریزی قرار داده و بعد روی پلک ها قرار دهید سعی کنید یخ را برای مدت طولانی روی چشم قـرار ندهیـد کـه باعث سردرد شود.
  • از روز اول به مدت یک هفته از پماد هیدروکورتیزون چشمی استفاده نمایید (روزی یک بار با استفاده از گــوش پاک کن روی چشم ها بمالید )
  •  از روز اول به مدت یک هفته از پماد ویتامین آ چشمی استفاده نمایید ( روزی ۳ بار با اسـتفاده از گـوش پـاک کن روی چشم ها بمالید)